5 Ocak 2009 Pazartesi

TUNUS İŞİ BEBEK YELEKLERİ

TEYZE OLDUM


29 Aralık'ta dünya tatlısı bir kızımız oldu annemin torun sayısı 14 oldu (allah hepsine hayırlı ve uzun ömürler versin)bu bebeğimiz çok kıymetli neden mi 13 yıl sonra annesine ve babsına merhaba dediği için küçük meleğimin tonton yanaklarından öpüyorum ,eee teyze olmak kolay değil hadi bakalım dediler işe koyulduk tunus işi iki yelek ördüm prensesime ve sizlere de göstermek istedim bakalım beğenecek misiniz,miniğimin yeleklerini(ikisi de pembe beyaz ben kız çocuklarına pembe ve beyazı çok yakıştırıyorum)




1 yorum:

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

canım benim senin yeğenin benimde yeğenim olur..mis gibi kokladım onu..
hoşgelmiş sefa gelmiş hemide 13 yıl sonra etrafa neşe saçarak gelmiş.
Allah c.c. onu anababasına bağışlasın kaderi güzel olsun..amin.
örgülerde zaten çok şeker teyzesininde ellerine sağlık olsun..
canım bende pek örgü öremiyom artık..iki saat iş görsem iki saat yatıyorum inan..ve boynumda fıtık düzleşmeyle bir olunca artık eğilemiyorumda.iyi kötü yemeğimi yapıyorum evi toparlıyorum çığlık çığlığa akşamları bari yardım edin diyorum.masada yiyoruz herşey kalıyor ekmekler bile tabaklar bulaşığıyla kuruyor.kimseden fayda yok..ehh annesin evkadınısın ne yaparsın.mecbur yine ben yapıyorum.iki saat mutfaksa iki saat yatak.Allah c.c. izin verirse fizik alıcam bekliyorum hala.hastanenin fizik anlaşması yenilenmemiş daha..neyse sağlık sıhhat diliyorum hepimize..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails